Wednesday 13 June 2012

Contoh Lukisan Usui Kun

Asslamualaikum,
ahhhh hari ni mood saya baik jadi saya akan mengongsikan anda beberapa lukisan saya yang tidak berapa cantik ni.

Sesiapa yang baik hati tu kalau rajin bolehlah komen lukisan saya komenlah sedasyat yang boleh. bukan nya apa penting nya kritikan dan komen (alah sama ja tu) supaya kita boleh memperbaiki mutu lukisan kita daripada biasa kepada luar biasa >.<

Jadi komen anda sangat saya hargai o.O  alah formal sangat ni heheheheh >//o//< baiklah kita teruskan kepada lukisan yang saya postkan *U*

baiklah dah tiba masanya anda melihat lukisan saya yang masih peringkat Amatur (rasanyalah (-_-)) banyak cakap pula takpe saya harap pembaca sabar membaca teks ini ok....

lukisan ni saya lukis semasa saya tingkatan satu dulu jadi tulah masih buruk sorry (-_-)                                                         
                                                        TADA MY ARTWORK



 

Seterusnya lukisan saya yang saya lukis bulan satu ni (january) 2012 kat perpustakaan sekolah tanpa rujukan





lukisan ni saya buat semasa saya tahun enam jadi sebab itulah lukisan saya buruk sila komen komik pendek saya
                          


Inilah komik pendek yang saya buat. 2 episod je sebenarnya 1 episod je kalau tajuk tak dikira. Sesiapa yang berminat nak tengok lukisan saya boleh lah pergi.....


http://www.facebook.com/media/set/?set=a.223397467779151.51882.100003266994765&type=1

8 comments:

  1. Wah~ memang cantik... <3 kalau boleh buat la komik lagi ~~

    ReplyDelete
  2. saya rasa lukisan saya lebih better
    なんていうかね、その、雰囲気がアレすぎるのよ。っていうかなんて言ってるかわからないとおもうけど

    ReplyDelete